This website uses cookies. Cookies ensure that the website works correctly and adapts to suit your preferences. Cookies make it simpler to log in, improve the general ease of use of this site and personalise commercial messages. If you accept them, you will improve your online experience. Read the Cookie Policy.

ok
SalesManager_IMG1

Client Service Officer

6 mdr. vikariat med mulighed for fastansættelse

BNP Paribas Factoring er europæisk markedsleder inden for arbejdskapitalløsninger. Vi tilbyder internationale standardløsninger og skræddersyede arbejdskapitalløsninger til vores kunder og er igennem BNP Paribas netværket repræsenteret med afdelinger i 17 lande, med tilstedeværelse på to kontinenter; Europa og Afrika. Vi har førende markedspositioner i de fleste af de lande, hvor vi opererer. Vi er i stand til at servicere vores kunder internationalt enten lokalt eller via BNP Paribas-netværket. 

Vi skaber arbejdskapital for erhvervslivet

Vi er dedikeret til at arbejde som et team, lære af hinanden og tænke globalt. Vi bestræber os på, at kunne tilbyde de bedste løsninger, der opfylder vores kunders forretningsbehov og for at opnå høj kundetilfredshed. 

Til vores kontor i Stationsparken i Glostrup søger vi en: 

Client Service Officer

Er du kommunikativ, reflekterende og serviceminded? Og har du måske allerede kendskab til den finansielle sektor eller arbejdet i en økonomiafdeling – så er stillingen som Client Service Officer måske noget for dig. 

Som Client Service Officer hos BNP Paribas Factor vil du blive en del af det danske team, der primært betjener vores kunder i de nordiske lande. Som Client Service Officer er det din opgave at være bindeled mellem virksomheden og dennes kunder. 

Primære opgaver

  • Håndtering af daglig kundekontakt per mail og telefon
  • Bogføring af ind- og udbetalinger
  • Klient- og debitoroprettelse

Baggrund og kompetencer

En bank- eller regnskabsmæssig uddannelse samt nogle års erfaring fra debitor- eller kreditorbogholderi er klart en fordel. Alternativt kan du have en anden teoretisk uddannelse. Selve oplæringen og træningen i jobbet sørger vi for. 

Vi ser gerne at problemløsning falder dig naturligt og at du er indstillet på, at både opgaver og prioriteter skifter hurtigt i løbet af en arbejdsdag. 

Din sans for kvalitet og en servicemæssig tilgang til både kunder og kolleger er et must ligesom sans for detaljer og præcision er vigtige kompetencer. 

Kommunikation både internt og eksternt foregår på dansk eller engelsk og vi ser gerne, at du derudover også forstår både svensk og norsk. Du skal beherske engelsk både skriftligt og mundtligt på et højt niveau, ligesom dine IT-færdigheder, specielt indenfor Excel og den øvrige Office-pakke skal være i orden. 

Du arbejder selvstændigt og har lyst og evne til at indgå i et kompetent team på 7 personer, hvor kommunikationen er en vigtig spiller. 

Vi søger en fleksibel person, der kan håndtere mange bolde i luften i en hverdag, hvor ikke to dage er ens og hvor opgaverne skifter hænder fra dag til dag. 

Vi kan tilbyde

BNP Paribas Factor kan tilbyde dig et stimulerende og udviklende internationalt arbejdsmiljø, med dygtige kolleger samt mulighed for indblik i arbejdet i en af Europas største finansielle virksomheder. 

Vi er et team af 23 engagerede kolleger og har fine kantine- og frokostfaciliteter, gratis parkering og et godt udviklende fagligt og socialt arbejdsmiljø. 

Vi ønsker at besætte stillingen senest 1.juni 2019 og indkalder løbende til samtaler, så indsend din ansøgning og CV via "Søg jobbet online" nedenfor. 

Ansvarlig for rekrutteringen er HR manager Anne Rohde.

Yderligere info check: https://factor.bnpparibas.dk/

 

Søg stillingen her