This website uses cookies. Cookies ensure that the website works correctly and adapts to suit your preferences. Cookies make it simpler to log in, improve the general ease of use of this site and personalise commercial messages. If you accept them, you will improve your online experience. Read the Cookie Policy.

ok

Kundetilfredshed - klagehåndtering

Kundetilfredshed 

er kernen i vores kundeorienterede organisation, og vi vil bestræbe os på at håndtere alle vores kundeforhold på den mest professionelle måde.

I den henseende tilbyder vi vores kunder og kunder mulighed for at rejse krav mod produkt, proces eller service til enhver tid til følgende e-mail-adresse: info.factor.dk@bnpparibas.com.

Vi forpligter os til at bekræfte modtagelsen indenfor tre arbejdsdage og besvare skriftligt inden for en måned, undtagen i tilfælde af særlige, behørigt begrundede, omstændigheder.

Lad os vide lidt mere om dig…

Fortæl os mere om jeres erfaringer med BNP Paribas Factoring Group...

Officielle bank-lukkedage